Wydanie 2 z dnia 14 stycznia 2009 r. (2009-01-14)

Zamość. Jest wstępny projekt strategii rozwoju kultury w latach 2009-2015

KONKRETY BĘDĄ PÓŹNIEJ

Materiał, który zaprezentował w Ratuszu Stanisław Lis, szef tarnowskiej firmy„Hektor”, odkrywczy z pewnością nie jest. Mówi o sprawach oczywistych, np. o promowaniu miasta poprzez największe imprezy kulturalne.  

W miniony czwartek w Ratuszu pracownicy instytucji kultury, organizacji pozarządowych i radni spotkali się z przedstawicielami firmy marketingowej „Hektor" z Tarnowa, która przygotowała na zlecenie samorządu, wstępny projekt strategii kultury Zamościa na lata 2009-2015. Zebrani mogli dowiedzieć się, że mocnymi stronami Zamościa są m.in. obecność miasta na liście UNESCO oraz rozbudowana sieć instytucji kultury. Natomiast słabe strony to brak strategii budowy marki Hetmańskiego Grodu oraz nienajlepsze warunki lokalowe placówek kultury, z wyłączeniem Książnicy Zamojskiej. Ten obiekt, jak słusznie zauważył prezes Lis, jest na europejskim poziomie.

maw

To jedynie część artykułu. Kompletny artykuł przeczytasz w obecnym wydaniu Tygodnika Zamojskiego. Zapraszamy do punktów sprzedaży


Komentarze

Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Dowiedz się więcej
Rozumiem