Wydanie nr 17 z 2016 r. (2016-04-27)

Biłgoraj. Ułatwienia dla niesłyszących

ZUS MIGA DO KLIENTÓW

W biłgorajskim oddziale Zakładu Ubezpieczeń Społecznych osoby niesłyszące mogą korzystać z usług wideotłumaczenia na język migowy. W sali obsługi znajduje się stanowisko z kamerą i komputerowym programem do wideokonferencji.

 

Podczas obsługi klienta niesłyszącego, jeśli zajdzie konieczność wsparcia przez osobę potrafiącą tłumaczyć na język migowy, rozmowę przejmie wykwalifikowany pracownik Centrum Obsługi Telefonicznej ZUS. Będzie ją prowadził za pośrednictwem komputerowego programu do wideokonferencji, ponadto będzie miał bezpośrednią łączność (telefoniczną) z pracownikiem sali obsługi w ZUS.

mp

 

To jedynie część artykułu. Kompletny artykuł przeczytasz w obecnym wydaniu Tygodnika Zamojskiego. Zapraszamy do punktów sprzedaży, lub do zakupu e-wydania (tylko 2.5 zł).


Komentarze

Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Dowiedz się więcej
Rozumiem