Borówki z Olchowca (gm. Obsza) podbijają azjatyckie rynki
NASZE JAGODY W SINGAPURZE
– W lipcu, sierpniu i wrześniu zrealizowaliśmy kilkanaście wysyłek lotniczych do tych krajów. W Japonii nasze owoce były dostępne już w zeszłym roku – mówi Agata Małkiewicz, dyrektor do spraw sprzedaży w Grupie Producentów Owoców „Polskie Jagody”. – Szczególnie cieszy nas fakt, że owoce sprzedajemy pod własną marką „BeFruit” – dodaje.
Współpracę z kontrahentami z Azji spółce z Olchowca udało się nawiązać podczas międzynarodowych targów żywności w Berlinie i Zjednoczonych Emiratach Arabskich.
– Nasze borówki zostały bardzo dobrze przyjęte przez azjatyckich konsumentów. Sprzedały się bardzo szybko. Wynika to zarówno z danych rynkowych, jak i z informacji, które otrzymaliśmy z polskich placówek dyplomatycznych – podkreśla Dominika Kozarzewska, prezes spółki.
mp
To jedynie część artykułu. Kompletny artykuł przeczytasz w obecnym wydaniu Tygodnika Zamojskiego. Zapraszamy do punktów sprzedaży, lub do zakupu e-wydania (tylko 2.5 zł).