Co czwarty sprzedawany w naszym regionie samochód wyjeżdżał z salonu przy Alei Jana Pawła II 2 w Zamościu
LEPIEJ NIŻ PRZED ROKIEM
W pierwszym kwartale roku sprzedaż Renaulta nieco kulała, gdyż polski importer tej marki nie wprowadził do oferty aut osobowych z kratką, od których klienci mogli odliczać cały VAT. A właśnie w pierwszych miesiącach tego roku salony przeżywały prawdziwy boom na takie samochody. W kolejnych kwartałach wyniki sprzedaży udało się jednak poprawić dzięki wprowadzeniu rabatów dla grup zawodowych, i na koniec listopada udział Renault i Dacii w polskim rynku wynosił 11 procent (rok wcześniej – 10 proc.).
Jeśli chodzi o Euro-Car, udział tej firmy w rynku (byłe województwo zamojskie) wzrósł z 23 do 25 proc (licząc łącznie sprzedane renówki i dacie). Oznacza to, że co czwarty sprzedawany w naszym regionie samochód wyjeżdżał z salonu przy Alei Jana Pawła II 2.
kk
To jedynie część artykułu. Kompletny artykuł przeczytasz w obecnym wydaniu Tygodnika Zamojskiego. Zapraszamy do punktów sprzedaży, lub do zakupu e-wydania (tylko 2.5 zł).