Wydanie 27 z dnia 7 lipca 2010 r. (2010-07-06)

KRAJ. Coca-coli i chipsów nie będzie można sprzedawać w szkolnych sklepikach i reklamować w telewizj

Polskiej Federacja Producentów Żywności opracował kodeks na rzecz walki z otyłością dzieci. Podpisały go największe światowe firmy z branży spożywczej. Wśród zasad kodeksu znalazło się m.in. ograniczenie reklamy niezdrowych napojów, chipsów i słodyczy. Mają być one emitowane dopiero późnym wieczorem, po godz. 21. Produkty te maja też po wakacjach zniknąć z półek wszystkich szkolnych sklepików.

Komentarze

Robert 2010-07-16  22:24

Jak by społeczeństwo nie było takie głupie, nie trzeba by było go ograniczać. W przypadku "darmowej" służby zdrowia w Polsce, nie mam zamiaru dokładać się do leczenia spasionych dzieciaków. Marki zamiast przygotować porządny posiłek, wolą wysłać dziecko by się samo (s)pasło, a ona ma czas oglądać seriale.

rufio 2010-07-12  02:37

witamy powrot komuny-mowia nam co robic i kiedy ogladac

Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Dowiedz się więcej
Rozumiem