Patronat prasowy

Zasady udzielania patronatu medialnego
przez „Tygodnik Zamojski"


  1. „Tygodnik Zamojski" udziela patronatu prasowego przedsięwzięciom oświatowym, kulturalnym, sportowym, charytatywnym i komercyjnym.
  2. O udzieleniu patronatu prasowego każdorazowo decyduje dyrektor Wydawnictwa Zamojskiego - wydawcy „Tygodnika Zamojskiego".
  3. Osoby i instytucje zainteresowane patronatem prasowym „TZ" powinny wystąpić o to do wydawcy (z pismem lub drogą mailową).
  4. Przy obejmowaniu patronatem prasowym obowiązuje zasada wyłączności „Tygodnika Zamojskiego" wśród pism lokalnych. Zgodnie z badaniami Związku Kontroli Dystrybucji jesteśmy najlepiej sprzedającym się tygodnikiem regionalnym w Polsce. Nasza sprzedaż waha się od 24 tys. do 26 tys. egz., podczas gdy sprzedaż pozostałych pism lokalnych na obszarze byłego województwa zamojskiego mieści się w przedziale między 600 a 5 tys. egzemplarzy.
  5. Potwierdzeniem udzielenia patronatu prasowego może być pisemna decyzja wydawcy.
  6. Standardowy patronat prasowy polega na zamieszczeniu w „Tygodniku Zamojskim" zapowiedzi imprez lub wydarzeń i relacji z nich.
  7. Druk materiałów promocyjnych i logo sponsorów jest możliwy za wyraźną zgodą patrona prasowego.
  8. Patron prasowy ma prawo oczekiwać (wymagać), by logo „Tygodnika Zamojskiego" oraz logo strony internetowej znalazły się w materiałach informacyjno-promocyjnych imprezy lub wydarzenia.
  9. Podczas imprez, którym patronuje „Tygodnik Zamojski", mamy prawo eksponować nasz banner i balon reklamowy.

 

Wydawnictwo Zamojskie
Sp. z o.o

 

Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Dowiedz się więcej
Rozumiem