Patronat prasowy
Zasady udzielania patronatu medialnego
przez „Tygodnik Zamojski"
- „Tygodnik Zamojski" udziela patronatu prasowego przedsięwzięciom oświatowym, kulturalnym, sportowym, charytatywnym i komercyjnym.
- O udzieleniu patronatu prasowego każdorazowo decyduje dyrektor Wydawnictwa Zamojskiego - wydawcy „Tygodnika Zamojskiego".
- Osoby i instytucje zainteresowane patronatem prasowym „TZ" powinny wystąpić o to do wydawcy (z pismem lub drogą mailową).
- Przy obejmowaniu patronatem prasowym obowiązuje zasada wyłączności „Tygodnika Zamojskiego" wśród pism lokalnych. Zgodnie z badaniami Związku Kontroli Dystrybucji jesteśmy najlepiej sprzedającym się tygodnikiem regionalnym w Polsce. Nasza sprzedaż waha się od 24 tys. do 26 tys. egz., podczas gdy sprzedaż pozostałych pism lokalnych na obszarze byłego województwa zamojskiego mieści się w przedziale między 600 a 5 tys. egzemplarzy.
- Potwierdzeniem udzielenia patronatu prasowego może być pisemna decyzja wydawcy.
- Standardowy patronat prasowy polega na zamieszczeniu w „Tygodniku Zamojskim" zapowiedzi imprez lub wydarzeń i relacji z nich.
- Druk materiałów promocyjnych i logo sponsorów jest możliwy za wyraźną zgodą patrona prasowego.
- Patron prasowy ma prawo oczekiwać (wymagać), by logo „Tygodnika Zamojskiego" oraz logo strony internetowej znalazły się w materiałach informacyjno-promocyjnych imprezy lub wydarzenia.
- Podczas imprez, którym patronuje „Tygodnik Zamojski", mamy prawo eksponować nasz banner i balon reklamowy.
Wydawnictwo Zamojskie
Sp. z o.o