Wydanie nr 27 z 2015 r. (2015-07-08)

ZAMOŚĆ: Jest nowy spot promujący miasto (film)

Już od środy nowy spot promujący Zamość ma być emitowany w stacjach telewizyjnych. Dzisiaj klip miał swoją premierę na serwisie YouTube.

Film został wyprodukowany przez Damiana Bieńka z Edukator Film, autora ponad 200 teledysków oraz ponad 50 filmów reklamowych.

Muzyka została skomponowana Jacka Kałużę z lubelskiego kolektywu muzycznego Fanatycy Flow. Scenariusz zaś powstał w Wydziale Turystyki i Promocji Urzędu Miasta Zamość.

Główni aktorzy występujący w spocie to Dominik Masiukiewicz, Weronika Mazurek oraz 7-letnia Liliana Kępa.

Poza tym w spocie występują: grupa rekonstrukcyjna, Teatr Ognia Utopia oraz odtwórców głównych ról w spektaklu „Romeo i Julia".

Całkowity koszt emisji wyniesie nieco ponad 429 tys. zł brutto. Pieniądze pochodzą z bonusu, udzielonemu miastu w ramach unijnego projektu „Zamość miasto UNESCO, Pomnik historii RP produktem turystycznym polskiej gospodarki."

Reklama Zamościa ma być do 15 sierpnia emitowana m.in. w: TVN (60 proc. wszystkich emisji), TVN24, AXN, National Geographic, Investigation Discovery, Comedy Central, Discovery, TVN24 BIŚ, TVN Style, Animal Planet, Discovery Turbo Xtra, Discovery Life, Discovery Historia, Ale Kino +, AXN Black, FOX, Discovery Science, Canal+ Sport, TVN7, TV PULS, TTV i PULS2.

 

Jak oceniacie tę produkcję?

 

Komentarze

WTER 2015-07-15  23:43

A o czym jest ten film czy tam spot 30s nawet w 30 s można było lepiej pokazać Zamość. Para tańcząca, rodzina na rowerach i dziewczyna bawiącą się film nawet da się obejrzeć lecz kto mi powie o czym on jest, bo chyba nie o Zamościu.

Michaśka 2015-07-15  08:36

ogrywanie Zamościa Ratuszem i widokiem z lotu ptaka jest nudne jak flaki z olejem. ten spot ma klimat.

Zszokowany 2015-07-15  01:48

Spot nie powinien być dopuszczony do emisji! Zawiera reklamę dwóch firm: Producenta materiałów budowlany(zabezpieczenia na „Generałówce”) oraz producenta piwa (lampion na ostatnim ujęciu) .Ponadto epatuje erotyzmem i golizną - w ujęciu przy fontannie tej Pani widać gołą pupę! Dlaczego tego spotu nie wykorzystano: https://www.youtube.com/watch?v=otyPGI6To9A

zawiedziony 2015-07-14  17:39

Poproście Sebastiana Pańczyka,kto go zna wie kim jest.Może z sentymentu do Zamościa by coś zrobił ....

miszkaniec* 2015-07-14  14:16

Za dużo aktorów,za mało miasta!!!!

Marco Polo 2015-07-14  14:00

Badziew

alf 2015-07-14  13:22

A ile kosztuje ten filmik?

Mieszkanka Zamościa 2015-07-14  10:33

Technicznie owszem wyglada, ale o czym to jest?

gość 2015-07-14  08:20

a gdzie jest pokazany niepowtarzalny urok Zamościa?!jak można było coś takiego zatwierdzić????

ha 2015-07-14  07:30

tak naprawdę to nie wiadomo o co chodzi. Właściwie to mogło zdarzyć się wszędzie, nic nie pokazuje,że to Zamość. okropne

wandzia 2015-07-13  23:27

Zgadzam się z Renatą. Ciekawe czemu nie zrobił tego jakiś pomysłowy młody ludź...

wandzia 2015-07-13  23:24

Nie mogę uwierzyć. Masakra. A gdzie nasz Zamość. Katastrofa. Za tyle kasy taka lipa.

Zamościanin 2015-07-13  20:28

No niestety, kolejna klapa reklamowa. Na pewno nie zachęci turystów do odwiedzenia naszego miasta. Szkoda tylko kasy na taką reklamę.

kapi 2015-07-13  19:35

Ojeju... A mamy tyle do zaoferowania a tu ciagle tylko żółta sukienka i szcześliwa rodzina... Jak spot serialu z tvn ;)

ktoś nktosiek 2015-07-13  19:32

Tragedia... Takie piękne miasto a taka brzydką reklama. Wstyd przez duże W :

triik 2015-07-13  19:23

jak zwykle dziadostwu nie dogodzi

Anna 2015-07-13  18:43

Film nie oddaje duszy i klimatu miasta.Właściwie to wcale nie zachęca turystów do przyjazdu do tego uroczego miasta.Lepszy byłby dron punktujący historyczne punkty miasta unikatowe w architekturze i historii.Film niemerytoryczny; takie współczesne(używając terminu młodzieżowego)badziewie.

Renata 2015-07-13  18:15

Więcej zieleni naszego parku i widok z góry na miasto, byłaby też lepiej pokazać Zamość z perspektywy przejażdżki rowerowej po tych wszystkich ścieżkach...

zbyszko zsitańca 2015-07-13  16:36

Tak historyjka to mogłaby być wszędzie w Kazimierzu, Toruniu, Sandomierzu a nawet w Krasnynstawie. Scenariusz bez sensu - nie zrozumiały dla tych co nie znają miasta. Spot powinien obiecywać przeżycie czegoś wyjątkiwego a nie pokazywać wszystko na raz ale jeśli scenariusz pisali urzędnicy :) szkoda takiej kasy, znalazłby się niejeden młody z pomysłem i zrobiłby coś co byłoby viralem a nie kolejną sztampą. Żal.

jaaaa 2015-07-13  16:14

Szalu nie ma....

Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Dowiedz się więcej
Rozumiem