Wydanie nr 21 z 2015 r. (2015-05-27)

Jak baner Andrzeja Dudy, kandydata na prezydenta RP, przyczynił się do zawieszenia policjanta w czynnościach służbowych

W OPARACH ABSURDU – CD.

Kiedy opisaliśmy (6 maja, TZ nr 18) przypadek sierżanta sztabowego z Posterunku Policji w Trzeszczanach, który w wyniku zatrucia oparami benzyny wylądował w szpitalu, a potem został zawieszony w czynnościach służbowych, zawrzało. Sprawę wyjaśnia Biuro Spraw Wewnętrznych KG Policji. W tle całej afery jest też polityka, i to najwyższego szczebla. Z mimowolnym udziałem prezydenta RP Andrzeja Dudy.

 

20 marca pracownik cywilny Posterunku Policji w Trzeszczanach razem z funkcjonariuszem udał się radiowozem (nissan pathfinder) do Hrubieszowa. Mieli w prokuraturze załatwić jakieś sprawy służbowe. W drodze powrotnej do Trzeszczan cywil poprosił policjanta by zajechali na stację paliw, gdyż chciałby kupić paliwo do swojego skuterka. Na ul. Grabowieckiej kupił 4 l paliwa, które wlał do kanistra o poj. 5 l. Pojemnik postawił na tylnym siedzenia pasażera na gumowej wycieraczce. Po przejechaniu kilkudziesięciu metrów poczuł intensywny zapach benzyny. Zatrzymali samochód. Okazało się, że pojemnik się przewrócił, a jego zawartość zalała wykładzinę (korek był źle zakręcony). Po przyjeździe do Trzeszczan próbowano różnych sposobów, by usunąć nieprzyjemny zapach. Bez skutku. Kierownik posterunku, asp. Jarosław Martyniuk, od razu został poinformowany o nietypowym zdarzeniu.

Aneta Urbanowicz

 

To jedynie część artykułu. Kompletny artykuł przeczytasz w obecnym wydaniu Tygodnika Zamojskiego. Zapraszamy do punktów sprzedaży, lub do zakupu e-wydania (tylko 2.5 zł).


Komentarze

sprzątaczka 2015-06-13  13:25

Gdzie dwóch się bije tam trzeci korzysta... ha ha ha

kucharka 2015-06-12  20:26

Wyklęty dlaczego sprzedajesz informacje z imprez prywatnych, chyba cię nie zapraszają. A skąd wiesz co jest na monitoringu? Czy może "ktoś" z obsługi cię informuję bo na imprezach jakoś nie było cię widać. A może to ty ten monitoring już zreperowałeś i odzyskałeś co tam było... Też mam dużo niusów dla prasy-może ci pomogę... Pozdrawiam.

wyklęty 2015-06-08  15:48

Sprawiedliwości w Hrubieszowie nie szukajcie mili czytelnicy tutaj układ jest zamknięty. Na dowód tego proponuję obejrzenie monitoringu z lokalnych restauracji, gdzie zobaczycie jak się bawią przedstawiciele wymiaru sprawiedliwości wraz z policją , kto koło kogo siedzi i z kim pije... wnioski wyciągniecie sami. Szkoda tylko, że dzięki temu układowi cierpią niewinni ludzie oraz szeregowi policjanci, co nie są z układu i mają inne zdanie..., ale chwała im za to, może historia ich doceni, tak jak doceniła ŻOŁNIERZY WYKLĘTYCH.

..... 2015-06-08  09:46

Oburzona Masz rację,że ,, w takich małych dziurach zawsze wszyscy się znają ,,i właśnie to powoduje ,że jeden drugiego kryje .Bywa ,że kosztem życia niewinnych ludzi brudy znajomego czy kuzyna policjanta ubierane są w przepisy prawa z naciągnienciem procedur i kłamstwem przed sądem ludzie są niszczeni.To nie są bajki, ale fakty.Napisałbym więcej na ten temat,jednak chcę żyć ,po prostu żyć.

Oburzona 2015-06-07  22:46

Policjanci!!! nie plujcie na swoją jednostkę, w takich małych dziurach zawsze wszyscy się znają i często ktoś jest dla kogoś rodziną. Ale czy to znaczy, że od razu jest w tym jakiś "Układ". Może po prostu trzeba się wziąść do roboty a nie spać w radiowozach. Gdyby teWasze brudy były wyprane w czterech ścianach komendy to nikt by o nich nie wiedział, a tak wszyscy wiedzą i myślą, że tak jest wszędzie. A przecież to chyb nie prawda.

Żbigniew 2015-06-07  22:39

Myślę, że nawet dłużej...

kapitan żbik 2015-06-06  12:00

"Betony" to chorzy ludzie.. i z policji dobrowolnie na emeryturę nie odejdą. W cywilu nie będą w stanie normalnie funkcjonować dlatego siedzą na stołkach do samego końca... 100 lat "Betonom" w Policji!

milicyjny beton/nie zmieszany 2015-06-05  22:43

Jaanna nigdy cię w komendzie nie widziałem, czy ty na pewno jesteś kobietą i czy czasem nie mieszkasz w gminie Hrubieszów. A może jeszcze nosisz brodę. Nie to niemożliwe na pewno te informacje wiesz z mediów. A media w Wolnej Polsce nie kłamią. Jako kobieta na pewno doskonale się orientujesz w hierarchii to wiec że sierżanci mimo bardzo dużych chęci póki co nie są w Policji od likwidowanie układów itp. Ale skoro mówisz że są to koneksje partyjne to chyba jednak jesteś w porzo...

JAANNA 2015-06-05  11:08

HRUBIESZÓW - NIC SIĘ NIE ZMIENIŁO PRZEZ KILKADZIESIĄT LAT. UKŁADY , UKŁADZIKI, PARTYJNE I RODZINNE KONEKSJE ITD.............

antek 2015-06-05  09:06

A ja pozwolę sobie zapytać dlaczego policjant zatrzymanego funkcjonariusza Straży Granicznej puszcza-nawet gdy go mana wideo rejestratorze? Znam takie przypadki gdyż chwaląsię tym sami funkcjonraiusze SG!!! skandal a cywil płaci bo munduru nie nosi!

sprawiedliwy 2015-06-04  23:09

Hrubieszów!!! czas na zmiany... :-)

Anglik 2015-06-04  09:24

Podatnik co tak jedziesz po swojej jednostce, czyżby przestali ci płacić, a może już masz pracę za granicą i masz to wszystko w d...

Hrubieszów - "dziki zachód " 2015-05-31  10:39

SYtuacja jak za amerykańskich westernów !! Jest szeryf co terroryzuje całym miasteczkiem (w tym wypadku kilku stróżów prawa) mamy nawet dzielnego kowboja co walczy z wiatrakami ( sierżant P.). Brakuje tylko indiańców!! He he
Ludzie litości Hrubieszów cofa się w rozwoju!!!
Zastanawiam się jak prowadzone są postępowania w tej jednostce. Strach pomyśleć ile ludzi zostało niesprawiedliwie potraktowanych. Zgodnie z modnym określeniem - "Dajcie człowieka poszukamy na niego pargraf".
Zwracam się do Komendy Wojewódzkiej w Lublinie - zróbcie w tej Komendzie porządek bo jeśli tam się dzieją takie rzeczy to może powinno się ją zlikwidować!!!.

Masa 2015-05-30  21:14

Z komentarzy wynika ,że w policji w Hrubieszowie panuje chaos, bałagan a przede wszystkim konflikt personalny co źle rzutuje na sprawność jednostki. Być może to było przyczyną porażek przy poszukiwaniu osób zaginionych jak i też ucieczek zatrzymanych. W komendzie wojewódzkiej osoby odpowiedzialne powinny wyciągnąć wnioski i coś z tym zrobić, by w przyszłości uniknąć podobnych porażek. Pan P. powinien mieć nadany status świadka koronnego tak jak "Masa"... he he he :):):)

wacek 2015-05-30  17:31

Ustawa o Policji zabrania członkom rodziny zajmowanie zależnych od siebie stanowisk w tej samej jednostce. Czy w tym opisywanym.. przypadku nie zostało złamane prawo?

podatnik 2 2015-05-30  17:15

Co wy tu wypisujecie policjanci.. opamiętajcie się! Wstydu oszczędźcie. Policja powinna służyć obywatelom stać na straży konstytucji, a nie zajmować się własnymi prywatnymi interesami.

Chochlik 2015-05-30  10:50

Mam pytanie do Podatnika - jeżeli mamy rozliczać wszystkich policjantów którzy mieszkają w miejscowości Nieledew to może rozliczmy też wszystkich, którzy zamieszkują w miejscowości Hrubieszów (też na pewno są powiązani rodzinnie), czy chociażby Dziekanów, Świerszczów czy też Zadębce lub Horodło. Do wyboru i koloru. Czy tam też mieszkają źli policjanci? Bo tam się urodzili lub zamieszkali? Czy to jest wykładnią poziomu pracy? Chyba nie... A może po prostu niektórzy chcą awansować a nie umią poprzez pracę tylko podkładanie świnek. Pozdrawiam "prawie" wszystkich policjantów.

Bardzo miły człowiek 2015-05-29  19:33

A cóż to za policjant, że żona w jego sprawie do KWP jeździ? Czy do policji przyjmuje się teraz ludzi z jakimiś ograniczeniami? Czy on nie jest w pełni samodzielny, że trzeba mu w pracy pomagać? Rynek pracy jest dosyć duży można próbować wszędzie. Po co się trzymać tej Policji skoro ona taka niedobra? A może emerytura po 15 latach się podoba. Czy to czasem nie jest komunistyczny wymysł i czy to betony nie wymyśliły. To co korzystać tylko z tych dobrych przywilejów (mundurówka, trzynastka, dopłata do wypoczynku itp., a na resztę psioczyć. Z tego co się orientuję sierżant to jedno z najniższych stanowisk w Policji. Zakładając, że P jest conajmniej kilka lub kilkanaście lat policjantem to znaczy, że się wiele nie dorobił. Może po prostu trzeba go awansować to przestanie być roszczeniowy.

Policmajster 2015-05-27  22:54

przecież radiowozy w Hrubieszowie służą do wożenia oprysków na buraki benzyny i innych policjantów zakupów i nie udawajmy że o tym nie wiemy ha ha ha ha ha ha................... sprawdźcie tylko nagrania z monitoringu lokalnych przedsiębiorców restauratorów i sklepikarzy a zobaczycie jak funkcjonuje ten OKŁAD. Kto z kim jada i gdzie poluje ...

Wieśniak 2015-05-27  22:30

Podatnik masz rację przecież MY dajemy tym ludkom pracę i płacimy im za to że śpią w nocy na dawnym PKP albo za innymi sklepami na Kolejowej i Basaja . Niech się w końcu wezmą do roboty i nawet jak ktoś z radnych z UM czy ze SP przekroczy prędkość niech zapłaci MANDAT!? a nie liczy na pouczenie. Szwagier pracuje w WRD i opowiadał mi jak załatwia się tematy z tzw. miejscowymi dygnitarzami .

20 ponad procent 2015-05-27  22:12

Może do Kukiza temat wysłać i pokazać, że Hrubieszów jest namacalnym tego przykładem że system istnieje i ma się całkiem dobrze

pisaczek 2015-05-27  22:02

Podatnik masz rację trzeba sprawdzić sprawność fizyczną policjantów KPP zwłaszcza tych dwóch co ich często na starym mieście w Zamościu koło TZ-ta widać. Wiesz o kim mówię. Pozdr... a może to Ty.

Cedzik 2015-05-27  21:02

Kraj się zmienia i może Hrubieszowek też się zmieni i te stare betony zaczną się pakować Panie Sierżancie trzymam za Pana kciuki, walcz Pan do końca z tymi rodzinnymi klanami .

Unia 2015-05-27  20:24

Nie martw się Gremlin w tej sprawie wysłałem info do KGP, MSW, kilku telewizji i czasopism ogólnokrajowych na pewno ktoś temat podejmie. zachęcam abyś też nagłaśniał temat na maxa . Pozdro

Podatnik 2015-05-27  20:19

Tak sobie myślę, że gdyby nadzór nad jednostką w Hrubieszowie był sprawowany w sposób prawidłowy, to szef lubelskiego garnizonu Policji winien był już dawno skierować do KPP w Hrubieszowie kompleksową kontrolę. Sygnały, że w tej komendzie dzieje się źle docierały już do Nas od wielu lat: nieletni, którego przez ponad pół roku nasi dzielni policjanci nie mogli odnaleźć, którego szczątki w pobliżu domu odnaleźli mieszkańcy miasta. I tu niestety po raz kolejny detektywi z KPP Hrubieszów wykazali się wielkim brakiem profesjonalizmu podczas zabezpieczenia zwłok, bo szczątki dziecka jeszcze przez kilka dni za Policję znajdowały okoliczne psy i koty !!! Takich przykładów nieudolności naszych stróżów prawa można niestety mnożyć wiele a zwłaszcza w kategorii ZAGINIĘCIA i UCIECZKI jednego takiego nieletniego biegacza z Hrubieszowa, którego kondycja fizyczna śmiem twierdzić przewyższa naszych dzielnych policjantów pochylonych z bloczkiem mandatowym nad starszą Panią!!!Fakt, że w tej komendzie zatrudnia się kilku członków tej samej rodziny według mnie jest już patologią, przecież takie instytucje jak Policja powinny być wolne od nepotyzmu,układów, kolesiostwa i znajomości. Policja powinna być apolityczna, niezależna od nacisków i układów a przede wszystkim kierować się literą prawa !!! Niestety to co dzieje się w hrubieszowskiej komendzie nie daje Policji pozytywnego odbioru. Taka sytuacja naturalnie budzi obawy, że sprawy nas Obywateli w tej instytucji nie będą w należyty sposób zabezpieczone i rozpatrzone w sposób obiektywny i bezstronny. Pytam czy Pan Komendant Wojewódzki Policji w Lublinie jest w stanie zagwarantować nam mieszkańcom Hrubieszowa, że podlegli mu funkcjonariusze z KPP w Hrubieszowie zadbają o nasze bezpieczeństwo i rozwiążą nasze problemy profesjonalnie i zgodnie z literą prawa??? Panie Komendancie może jednak warto, zajrzeć do pięknego Hrubieszowa i sprawdzić co się tu dzieje a zwłaszcza kondycję naszych stróżów prawa. Płacimy podatki tak jak mieszkańcy innych miast i wsi w całej Polsce i żądamy bo takie jest nasze prawo aby ktoś wyjaśnił nam jak działa instytucja, której funkcjonowanie w całości pokrywają PODATNICY. Może pod groźbą odpowiedzialności karnej zapyta Pan wszystkich funkcjonariuszy tej komendy ilu członków jego rodziny pracuje w KPP Hrubieszów i czy przypadkiem nie jest mieszkańcem miejscowości Nieledew.

Gremlin 2015-05-27  16:09

Coś czuję, że te artykuły mimo, że bronią tego funkcjonariusza to tylko mu zaszkodzą. Trzymaj się R. Już niedługo...

zaściankowiec 2015-05-27  14:49

Ciekawe jak zmuszenie małżonki P ma się do jej konstytucyjnych praw i wolności, ciekawe jaka ustawa ograniczyła jej te prawa... To jest sprawa dla RPO i Amnesty International.

obserwator 2015-05-27  13:20

Brawo dla TZ za zainteresowanie i wyczucie tematu:)
Źyczę autorce wytrwałości w dociekaniu prawdy. Pozdrawiam

Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Dowiedz się więcej
Rozumiem