Wydanie nr 32 z 2013 r. (2013-08-07)

Hrubieszów, Tomaszów Lub. Biura Obsługi Klienta PGE Obrót do likwidacji

I PO BOK-U

W spółce PGE Obrót trwają prace nad reorganizacją obsługi klientów. Plany są takie by zamknąć BOK -i. W zamian mają powstać elektroniczne biura obsługi klienta (e-BOK). A co z odbiorcami prądu którzy nie mają Internetu?

Jeszcze kilka miesięcy temu PGE Obrót informowało o tym, że zmiany w funkcjonowaniu BOK w Hrubieszowie i Tomaszowie Lubelskim nastąpią w drugim półroczu br. -W chwili obecnej nie ma żadnych konkretnych dat dotyczących zakończenia działalności tych BOK-ów – wyjaśnia Piotr Wróbel, specjalista ds. Public Relations PGE w Rzeszowie.

Jednak nieoficjalnie mówi się, że może to być koniec września.

W biurach pracuje na stałe po kilka osób. Zajmują się m.in. podpisywaniem umów, zmianą rat w opłatach za prąd i rachunkami.

Przykładowo na terenie powiatu hrubieszowskiego oddział obsługuje 32.257 klientów. -Gdy BOK przestanie działać, żeby np. dokonać zmiany rat trzeba będzie jechać do Zamościa. Teoretycznie będzie możliwość załatwienia spraw na telefon. Nie sądzę jednak żeby komuś się chciało czekać na połączenie z konsultantem kilkanaście minut – mówi mieszkaniec Hrubieszowa, blisko związany z firmą.

 

au

To jedynie część artykułu. Kompletny artykuł przeczytasz w obecnym wydaniu Tygodnika Zamojskiego. Zapraszamy do punktów sprzedaży, lub do zakupu e-wydania (tylko 2.5 zł).


Komentarze

Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Dowiedz się więcej
Rozumiem