Wydanie nr 6 z 2013 r. (2013-02-06)

Magda Gessler w restauracji „Magistrat” w Hrubieszowie, czyli przewracanie stołu i wyzwiska

MAGDA GESSLER W HRUBIESZOWIE: BURZA Z MANDATEM W TLE

Magda Gessler zjawiła się ponownie w restauracji „Magistrat” w Hrubieszowie. W obecności kilkunastu klientów rzucała talerzami i „mięsem”. Przeklinała, obrażała personel, a wszystko na oczach dzieci. Co wprawiło słynną restauratorkę w tak zły nastrój? Czyżby mandat, którym ukarano jej szofera?

 

Magda Gessler przyjechała do Hrubieszowa w niedzielę, 20 stycznia. Około godz. 17 wpadła do lokalu jak burza z piorunami. Z nikim się nie przywitała, siadła przy stoliku i poprosiła menu.

Burza nie tylko loków
Kelnerka do jej stolika przychodziła kilkakrotnie. Podawała pierogi, barszcz czerwony, zapiekankę, hamburgera, wódkę, piwo. Gdy na stole wylądowały pierogi z kapustą i grzybami, restauratorka wzięła jednego w palce i zaczęła nim trzepotać tak, że wyleciał cały farsz.

– Co to za g...., jak możecie to podawać ludziom. Nie powinniście gotować, skoro nie umiecie – krzyczała, nie zwracając uwagi na to, że obok są małe dzieci. Gdy jej złość osiągnęła apogeum, wstała i jak gdyby nigdy nic... przewróciła stół. Wszystko wylądowało na podłodze, talerze się pobiły. Chwilę później celebrytka wyszła z sali i tyle ją widzieli. Pracownicy „Magistratu” stali jak wryci, a klienci zażenowani sytuacją opuścili lokal.

– Dzieci były przerażone. Oglądały program wielokrotnie, ale nie spodziewały się latających stołów w Hrubieszowie. Powiedziały, że ta pani jest wredna i nie chcą jej już oglądać – opowiada kobieta, która była świadkiem wybuchu celebrytki. Ale nie tylko ona jest oburzona zachowaniem M. Gessler. – Ona obraża bogu ducha winnych ludzi. Ma takie słownictwo, że aż uszy bolą od słuchania. Ciągle leciały „g....” – mówi inny świadek.
Aneta Urbanowicz

 

To jedynie część artykułu. Kompletny artykuł przeczytasz w obecnym wydaniu Tygodnika Zamojskiego. Zapraszamy do punktów sprzedaży, lub do zakupu e-wydania (tylko 2.5 zł).


Komentarze

anna kot 2016-08-10  10:47

Moim zdaniem sa pewne granice kultury osobistej. P Magda chyba ich nie ma. Kazdy czlowiek xasluguje na szacunek a szczegolnie przy godciach. Dzieciach itp... Nie wolno nikogo mieszac z blotem

pomorskie-sopot 2014-11-17  23:31

Widac,ze pani Gessler naprawde jest zdenerwowana,i napewno nie mandatem ktory dostal jej szofer,a klamstwami i obluda tych nieuczciwych osob... P.Magda poswieca swoj czas i serce w czyjas restauracje,pokazuje, uczy,angazuje sie cala swoja osoba i wiedza,a na koniec w podziekowaniu za jej trud,pomoc i wysilek w ratowaniu ich restauracji otrzymuje kebaba i pizze? Badzmy realni i szczerzy,to byl cios ponizej pasa... W zyciu nie widzialem restauracji w ktorej podaje sie kebaba i zapiekanki,niech zmienia nazwe na fast food,czyli takie jedzenie jakie podaja.... Ah bylbym zapomnial,a proba pokazania P.Magde w zlym swietle,piszac o wodce i piwie,no coz to bylo dosc slabe i niesmaczne,tak jak zapewne dania ktore jadla Pani Magda...

młoda 2014-10-20  10:30

A ja uważam że Pani Magda Gessler dobrze zrobiła że wywróciła im ten stół . Ja byłam z moim narzeczonym po rewolucjach i zamówiliśmy zapiekanki była okropne zamiast dać sera to dostaliśmy masło , nie dało się tego zjeść teraz omijamy te niby restaurację szerokim łukiem . Oni po prostu chcieli mieć reklamę bo wiadomo każdy jest ciekawy jak teraz jest po tych rewolucjach .

krzysztof 2014-09-04  10:49

Kto upowaznil to Panio do kontroli?

feministka 2013-11-27  21:05

myślę, że ta Gessler to bardzo by chciała być wykorzystaną. może nawet w kuchni i bez gotowania.

Darius P 2013-11-27  19:11

Obojętnie co by nie było, nawet gdyby Pani Gessler czuła się wykorzystana to myśle , że tak nie powinna się zachować tzn. wywracając stół . A z drugiej strony wszyscy jesteśmy tylko ludźmi . Ja dalej jednak z przyjemnością oglądam ten program. Pozdrawiam.

dawid 2013-09-11  12:16

Jak Gesler chce nauczyć gotowania to najpierw niech sama sie nauczy gotować bo nie umie.

Heal 2013-08-15  09:02

Ja się w ogóle nie dziwie Magdzie Gessler.Miała rację, że tak zrobiła. Zareklamowała im lokal, ludzie przychodzą tłumnie a te kobitki na czele z właścicielką zamiast trzymac się dobrej regionalnej kuchni wzięły się za fast food i to w najgorszym wydaniu. Żenada !!!! Magda miała prawo się zdenerwowac gdyż sygnowała lokal swoim nazwiskiem a tam taki syf.

Ratatouille 2013-06-27  22:26

Spada oglądalność więc trzeba podkręcić atmosferę

Smakosz Smakowy 2013-05-05  16:19

O co pretensje,przecież wiedzą jaka jest M.Gessler.Prawdę mówiąc to chciała ich nauczyć dobrego gotowania,na pewno by na tym nie stracili.Po co w takim razie w ogóle ją zapraszali?Na prawdę"junk food"z prowincji to ohyda.Te różne zapiekanki,"pizze"tak zwane hamburgery to żenada.Tylko dobra,polska lokalna kuchnia.Ludzie,przecież My mamy swoje jedzonko,tylko pale lizać.Po co Nam zachodnie cudactwa?Rozumiem,drogie ekskluzywne restauracje specjalizujące się w kuchni np.włoskiej,francuskiej czy tajskiej,ale nie w restauracji która ma być dla wszystkich ludzi.

roman 2013-05-02  09:54

taaaaaaaa Hrubieszow City hehe......

Anty-FastFood 2013-04-14  19:53

Ta Sara to chyba jest psychiczna! Tam jedzenie jest OHYDNE przez duze O!

ST44 2013-04-13  18:41

Byłem w czasie nagrania w restauracji, Pani Magda nie potrafi zachować się przy stole dłubie w zębach paznokciami. Mielony jej smakował a mimo tego nie pokazali tego w programie.

Marta 2013-04-09  14:43

Chodziło tylko o reklamę. Reszta, a zwłaszcza kuchnia do BANI!!! Właścicielka chciała niby restaurację w czymś wyspecjalizować. Fast foody do restauracji jakoś nie pasują, do lokalu na poziomie. Widać ten na poziomie nie jest. Gessler miała rację, posłużyła jako reklama dla lokalu. Ludzie tam idą, jest efekt reklamy. Ale do czasu, to tylko tak z ciekawości na początku. Szkoda było tego czasu...

filip g. 2013-04-08  19:46

zygac chce sie tym lokalem- widzieliscie, jaki syf maja i okrutna kuchnie? jedynie, co zrobili to sie ponizyli- wlasnie straciliscie 5 stalych klientow, bo chodzilismy tam regularnie :/

Antek 2013-04-08  09:49

wczoraj zrobiłem runde po mieście i wszystkich lokalach, no i tylko w Magistracie był tłum, ciekawe nie?

Zamościanka 2013-04-08  09:46

wczoraj specjalnie z rodziną pojechalismy na obiad, sprawdzic co jest z tego porawda; barszczy wyśmienity,rewelacja:):) naprawde polecam, łyzka w nim staje,gęsty, przepyszny:) i tylko 5 zł; poźniej jedlismy pierogi tez super, wątróbka rewelacyjna:) dla nas super, niedziely obiad sie udał i taniooooo

Antoni Piotrowski. 2013-04-07  19:21

Czy to naprawdę tak było, wstyd Pani Gessler...

Marta i Robert 2013-04-07  13:54

Witam Państwa
razem z mężem bylismy w Magistracie ,,,,,,,,,,,,,,to co tam się dzieje to żenada,,,,,,,,byliśmy w drodze do Warszawy i zajechaliśmy do tego miejca...................MY NIE POLECAMY..............................to fast foof i to najgorszej jakości , wcale się nie dziwie reakcji Geslerowej , my za swoje jedzenie nie zapłaciliśmy ,,,,, nie smaczne jedzenie.....hamburger z mielonym .....syf... nie smaczne jedzenie ale przedewszystkim mnóstwo w nim chemi to poprostu czuć nie nie tragedia

maurycy 2013-04-06  13:28

Ludzie powiem jedno , wy chyba nie byliście nigdy w tym lokalu . Ja byłem 2 razy i więcej tam nie pojadę ponieważ chyba nie wiecie jakie świństwa podają tam w tej norze . Właścicielka to powinna sprzątać ulice , telefony sprzedawać a nie otwierać restaurację bo nie ma o tym zielonego pojęcia . Żarcie wstrętne nie polecam tam jeść

Paul 2013-04-04  17:59

oglądałem ten program wczoraj i nie można się co oburzać przecież wiadomo że za darmową reklamę w takim programie na całą Polskę z panią M Gessler trza zapłacić frycowe
PS
co do jednego z M.Gessler się zgadzam zamiast picy zmrożonej i odwodnionej leżącej gdzieś milion lat świetlnych w chłodni .... nie lepiej serwować świeże Cebulaki z których region słynie .... warte przemyślenia :)

zielona gora 2013-04-04  01:47

Brak szacunku dla regionalnej kuchni...Panie są leniwe i leniwych pierogów i obiadów domowych gotowac nie będą wstyd ! Bardzo dobrze i brawo Gessler M. gratulacje :)

do anonim 2013-04-03  09:15

Zapomniałes dodac jak Geslerowa zamówiła wiejską kaczke, co się działo jaka była panika w hotelu.Jak wszyscy mysleli gdzie złapac kaczke,a kaczki były w parku.

aga 2013-04-03  08:52

A ja jestem zbulwersowana, ale nie zachowaniem pani Magdy , tylko postępowaniem właścicielki.
Jestem przerażona tym co zobaczyłam ,jakość podawanaego jedzenia!!!! Horrror!!!
Nigdy tam nie pójdę.

elolka 78 2013-04-03  08:11

A ja z INNEJ BECZKI. Rewolucje były w grudniu, a wszechwiedząca Gesslerowa wchodząc do Cerkwi rzuca do popa hasło CHRISTOS WOSKRES (czyli Chrystus Zmartwychwstał). Uśmiałam sie jak dzika.Nie doedukowała się, a taką ma niby fascynację prawosławiem!!!!!

Hrubieszowianin 2013-04-02  11:46

Piergoi i barszcz w miejscu gdzie jest to na codzień podawane w domach :))) super pomysła na restauracje na wschodzie tym bardfziej, że nie jest to miejscowość turystyczna. Właścicielka nie jest bez winy ale Geslerowa zachowała się jak (...)

jan 2013-04-01  11:14

Autorka artykułu jest bardzo dobrze zorientowana w życiu Gesler, to kierowca dostał mandat, to dzieci płakały, brakowało mi jeszcze szczegółów co robiła jadąc do hrubieszowa, czy dłubała w nosie, czy dzowniła, makabra. Nie popieram jej zachowania, choć poniekąd rozumiem. Skoro obie strony się na coś umawiają to powinny być fer. A wyszło z tego, ze właścicielka lokalu chciała za darmo zrobić reklamę i remont swojej restauracji wiedząc od początku, że nic tam nie zmieni. Nie dziwie się irytacji Geslerowej mówiącej "zapłacicie za to", bo dobrze wyczuła nosem jakie intencje od samego początku kierowały właścicielką.

Sławek 2013-03-31  09:46

witam a ja pojadę na tą zapiekankę i strasznie mi szkoda właścicielki lokalu
Jak można tak traktować ludzi, tutaj Gessler pokazała co potrafi i jak szanuje innych
już nigdy więcej nie będę oglądał kuchennych rewolucji to jest żenujące
trzymam kciuki za Hrubieszów

eh 2013-03-30  20:45

Ciekawe, że tyle osób piszę, że p. Gessler miała prawo się zdenerwować, bo chciała pomóc itd. Jakby robiła to za darmo, a nie za ciężkie pieniądze. Ponadto chyba wszyscy zapomnieli, że restauratorzy płacą za udział w programie i to ciężkie pieniądze.

miro 2013-03-30  19:21

Byłem w tej knajpce (bo restauracją jej nazwać nie można......) dwa razy. Gdzie próbowałem dwa razy tzw. zapiekankę za pierwszym razem czuć ją było przypalenizną a za drugim razem sama zapiekanka miała przypalony dół...:( Ludzie zasługują na dobre jedzenie. Popieram w pełni Panią Magdę. Brawo.

klient 2013-03-30  17:02

pisze w imieniu całego Tureckiego i Mongolskiego Społeczeństwa: wasz lokal to chyba jakaś pełna amatorka :) z tego co obejrzałem to wydaje się być poniżej jakości wagonów WARS'a :) zamiast zainspirować się na poziomie Ogniem i Mieczem czyli krainy miodem i soczystego jadła płynącej np. zapuścić się w temat kresowy to poprosiliście p.Gessler żeby wam zrobiła coś w stylu knajpy "Zapiecek"... hehehe masakra! ale to jeszcze nic... jak widzę poziom personelu na temat przygotowania jedzenia jest poniżej normy :) gratulacje i zapraszam najpierw do zawodówki o profilu gastronomicznym... na technikum już za późno :) nie wiedzieć nawet co to są "pielmieni"... 5km od granicy ze wschodem :) buehehehehe

deser85 2013-03-30  11:15

potrzebowali reklamy a nie rewolucji Inni próbują a oni na łatwizne byle kasa była pełna Brawo że ktoś potrafi pokazać jak wygląda polskie restauratorstwo nastawione na turystów Bo wątpię by ktoś tam wracał na kolejny zimny posiłek chyba że dla ochłody a budek z badziewstwem nam nie brakuje

Cartosz Budak 2013-03-30  02:17

A ja tam lubie jak ktoś od czasu do czasu w telewizji stołem pierdolnie xD

ADAM KOWAL 2013-03-29  22:49

Udział w programie zobowiązuje, umowa powiązana z wizją zmian i korzyści wymaga czasu, pomysły Pani M. G. są realne, ale ich realizacja czasu, bez zmiany nazwy, frontmanów - efekt będzie zbyt słaby, rada: do kababów otwórzcie budkę 30 m od restauracji, w restauracji róbcie jak :u kucharek" w W-wie demo pierogowe etc. Mam restaurację, nie zawsze rynek reaguje zgodnie z naszą intencją , ale rola restauratorów to ewangelizować do kultury wyższej, wszak żyjemy aby jeść tylko jak każda misyjna działalność wymaga kapitału. Gesslerowa dała kapitał ale go nie wykorzystaliście, tak bywa. Nazwijcie lokal ROZMARYN, POZDRAWIAM

olo 2013-03-29  21:28

Justynka niech dalej sprzedaje w komisie bo gotowanie jej nie wychodzi! :)

Grażynka z Krakowa 2013-03-29  17:20

Ale obciach, wiem gdzie nie jechać na weekend majowy czy wycieczkę bo trują. Rozmawiałam ze znajomymi, że po takim pokazie to Hrubieszów kojarzy się z papranym jedzeniem i oszukańcami.

patryk 2013-03-29  16:55

właśnie widziałem kuchenne rewolucje i nawet na ekranie telewizora mogłem jasno zobaczyć że pierogi nie nadają się do jedzenia. Całe się lepiły, jakby były przegotowane, zaparzone, i wcale nie jestem jakimś ekspertem tylko widzę jak gotuje żona, zresztą Gessler jak zostawiała restauracje to pierogi były ok. Co tam robi kebab, pizza, zapiekanki. Nic nie ma co miało być. Artykuł napisany złośliwie. Czemu nie dodaliście że właścicielka zmieniła sobie całe menu a 3/4 nie było można zamówić? żałosne.

Dan 2013-03-29  16:54

O co te halo? właścicielka restauracji chciała za darmo wypromować swó lokal, kosztem M. Gessler. Jeżeli samemu wprasza się do takiego programu to powinno znać się jego zasady, wielokrotnie widzieliśmy w telewizji jak w niektórych programach właściciele restauracji chcieli być cwański niż Gesslera i jak wyszło każdy wie, Tu było tak samo, Gesslerowa miała rację z tą pseudoamerykanizacją w serowaniu dań typu fast food, ja mam tylko jedno pytanie: dlaczego włascicielka restauracji od razu nie powiedziała Gesslerowej, że i tak pozostanie przy swoich daniach "amerykańskich"?

lubelskie 2013-03-29  13:02

przecież Pani Magda chciała dobrze, prawie się rozpłakała z rozczarowania, miała świeczki w oczach... Taką szansę zmarnowały..

ze wschodu 2013-03-29  12:59

jak zobaczyłam te pierogio to od razu chciałam pojechać tam sprobować te pierogi, ale koniec masakryczny. Pani Magda powinn strzelić jeszcze je przywalić im wszystkim blachy w głowę... Właścicielka - jakie nóżki? galareta z nóżkami czy bez? kotelt mielony pierwszy raz w życiu... nie wierzę, właściciel restauracji... Wstyd, nigdy tam nie póję

ze wschodu 2013-03-29  12:56

Ja pochodzę z okolic Hrubieszowa i jest mi strasznie wstyd za te kobiety, wykorzytały P. Magdę i zachowały się jak szczeniary

Observer 2013-03-29  11:55

Przypadkowo obejrzałem cały ten cyrk. I ostatni raz. Rzygać mi się chce na tego typu programy jak również na to jaki szeroki oddźwięk ma toto w społeczeństwie. To nie jest normalne. Cywilizacja zachodu upada.

AnOnIm 2013-03-29  11:44

A ja Wam powiem, że ta babka tak na prawdę jest miła. Spała w Zamościu jak to nagrywali w grudniu, sam jej podawałem posiłek i myślę, że ta cała rewolucja kuchenna to niezły teatrzyk...

Observer 2013-03-29  11:27

Przypadkowo obejrzałem cały ten cyrk. I ostatni raz. Rzygać mi się chce na tego typu programy jak również na to jaki szeroki oddźwięk ma toto w społeczeństwie. To nie jest normalne. Cywilizacja zachodu upada.

Observer 2013-03-29  11:13

Przypadkowo obejrzałem cały ten cyrk. I ostatni raz. Rzygać mi się chce na tego typu programy jak również na to jaki szeroki oddźwięk ma toto w społeczeństwie. To nie jest normalne. Cywilizacja zachodu upada.

www 2013-03-29  10:29

ale fakt że czeka się długi i praktycznie nic z karty nie ma masakra 60 min. na pizze??

Pani W. 2013-03-29  10:25

A zauważyli Państwo ważną informację, że restaurację prowadzą od pół roku? Uważam, że z chęci zareklamowania się poprosili o wizytę Pani Gessler. Bo jakże inaczej wytłumaczyć fakt, że po pół roku restauracja potrzebuje już rewolucji... nota bene myślę, że powinni przynajmniej 1 rok poprowadzić ją sami i próbować uporać się z problemami. Dajcie spokój... pół roku??!!! Inni z długami zmagają się lata, tych rozumiem, że potrzebują fachowej pomocy.

sees 2013-03-29  10:05

polska się smieje!

Smacznego 2013-03-29  07:52

Ale wstyd... Hamburger, zapiekanka, kebab? Dania jak z dworcowej ,,kuchni"! Żałuję, że Panie z Magistratu bardziej nie wytłumaczyły co było powodem absolutnego zignorowania koncepcji Pani Gessler. Ekspresja z przewróconym na końcu stołem była bardzo efektowana i wymowna! Właściwie jest to podpowiedź jak można zachować się w restauracji czy lokalu kiedy jesteśmy skrajnie niezadowoleni. Ostatnio byłem w jednym z kołobrzeskich lokali, tuż pod ratuszem - gdzie schabowy był nieco grubszy niż plasterek wędiny! A obok przy stoliku Państwo wołali nawet kucharza - bo podano im zimny obiad! Gdyby poleciało tam kilka stołów - może jedzenie byłoby przyzwoitsze! Program Magdy G. bardzo mi się podobał! Show musi trwać! ...i niech tak będzie! :)

Ela z Podlasia 2013-03-29  07:31

BRAVO Pani Magdo !!Brak szacunku dla regionalnej kuchni...Panie są leniwe i leniwych pierogów i obiadów domowych gotowac nie będą wstyd ! Na miejscu lokalnych mieszkańców nie zaszłabym tam nigdy...:(

kaczka dziwaczka 2013-03-28  23:53

Przykre, ale tak warszawka traktuje PISdu-arowy elektorat.

hahahah 2013-03-28  23:42

Brawo Pani Magdo zgnębić ignorantki!!!!!!!!!!!!.Myślały ,że zrobią sobie reklamę Pani osobą,ale dobrze je Pani załatwiła hahahah.Jestem za!!!!!

Kaja 2013-03-28  23:23

hahaha

Majka 2013-03-28  23:19

Hehehe Gesslerowa rzadzi! ! ! :)

Yorka 2013-03-28  23:06

Do Ignasik.... Rozpisałas się,bo jesteś z Magistratu. Jasne jak słońce. Tylko nie wiem po co wybielasz knajpę,w której się długo czeka na ZIMNE jedzenie i gdzie kelnerka wraz z właścicielką DRĄ się na ludzi i próbuja wmawiać,że u nich dobre jedzenie. Po co ta ściema? Wiadomo,że chcą dużo sprzedać tanim kosztem!!! Knajpa pełna nierobów pazernych na kasę.

gejsza 2013-03-28  23:05

Czytam opinie i wydaje mi się , że internauci nie rozumieją w czym jest rzecz . Nie chodzi tu myślę o zazdrość czy jakieś inne niskie pobudki i nie będę bronić tutaj ani jednej ani drugiej strony bo sprawę znam tylko z TV podobnie jak poprzednie programy ale uważam , że jeżeli właściciele decydują się na realizowanie zaleceń osoby która uczy jak działać aby stworzyć wyjątkowe miejsce i firmuje to swoim nazwiskiem robiąc tym samym również reklamę firmie to raczej nie po to aby później sprzedawano tam hamburgery i zapiekanki. Pomimo tego że , rozumiem sytuację , znajomość właścicieli co do gustów klientów i popyt w Hrubieszowie to moim zdaniem wykorzystywanie znanego nazwiska aby zrobić ,,lifting'' lokalu i się wypromować to nie jest w porządku . Nie wspominając już o zaangażowaniu Pań z koła gospodyń. ;-{{

brutal 2013-03-28  22:55

co do magdy to na pewno nie wkurzyl ja mandat bo punkty karne szofer dostal a nie ona,a 500zl przy jej zarobkach pewnie nie zrobilo na niej wrazenia,pierogi w tv okropnie wygladaly,wiec pewnie smaczne nie byly i do tego alkohol i wcale nie dziwie reakcji magdy...

gość 2013-03-28  22:50

Po kuchennych rewolucjach nie dziwię się Geslerowej stanu wkurzenia. Ludzie prowadzący restauracje nie mają pojęcia o gotowaniu i smaku tradycji. Połowę kraju zwiedziłam szukając przy okazji dobrych smaków no i co? wszędzie liczy się tylko kasa a nie dobra kuchnia. Jak się już trafi to na zupę ludzie potrafią 20 km. pokonywać, a tak to która knajpa gotując zupkę włoży taką ilość mięska jak nakazuję restauratorka

marian 2013-03-28  22:49

BRAWO Magda i pewnie w magistracie jest strogonof a nie stroganof i z wieprzowiny a nie z polendwicy wołowej tak sie wali klijenta kebab napewno tez z baraniny polak zerzre wszystko bo prostak i aby taniej

Smakosz 2013-03-28  22:49

komu tam smakuje to widac nie ma zbyt wygórowanych oczekiwań kulinarnych,, prosty człowiek to i prosta kuchnia go zadowoli, a najlepiej g****any fast food, kebab pizza, atomowy hamburger...tylko sie potem nie dziwcie jak po kilkunastu latach stolowania sie na takim szajsie padniecie w wieku 55 lat na pysk i tyle z tego bedzie. z gotowaniem i prawdziwa kuchnia to miejsce ma tyle wspolnego co nic.

baśka 2013-03-28  22:49

Po kiego grzyba zapraszają P. M.Gessler do knajpy,niby się zgadzają na wprowadzane przez Nią zmiany,niby są wniebowzięte Jej pomysłami na nowe menu,a kiedy pojawia się po 6 tygodniach...wszystko po staremu,czyli znów idą na łatwiznę!!! Nie moge pojąc tej ludzkiej głupoty i pazerności na reklamowanie lokalu Słynną osobą,mówić na wizji jak się wszystko podoba,a potem to olewać!!! Może prościej jest powiedzieć,że liczyli tylko na darmową zmianę wystroju i reklamę?! Kłamanie na wizji...Szkoda słów. Ludziska bezczelne i nieuczciwe. Takim się nie powinno pomagać.

Mikel 2013-03-28  22:47

Buahahaha jaki stronniczy artykuł ktoś się nie popisał. Na filmie było widać że pracownicy restauracji zupełnie olali wszelkie rewolucje i nowe pozycje w menu. Kobita przychodzi, siedzi i uczy ich parę dni, daje nowy wystrój i reklamę a oni mają wszystko wiadomo gdzie i serwują pizze, nie mówiąc o tym hamburgerze .... lol ? bułka z mielonym ? To już lepsze na centralnym robią.

Wielbiciel porządnego jedzenia 2013-03-28  22:45

Obejrzałem własnie - I co drodzy redaktorzy było tak pisać jak to wpadła wredna Geslerowa i zrobiła niecenzuralną rewoltę. Właścicielka wiedziała na co się pisze i z kim ma do czynienia. Tak to jest jak się robi fast-foody a nie porządną kuchnię. Zanim coś napiszecie i wydacie "wyrok" to może poczekajcie na wersję drugiej strony - myślę że tu owy słynny mandat chyba miał niewiele do czynienia. Przepraszam bardzo ale w porządnej restauracji nie ma miejsca na zapiekanki, pizzę lub gyrosa - chce się zjeść naprawdę czegoś porządnego i smacznego. Wszystko byłoby dobrze ale dziewczyny się nie przygotowały na ponowną wizytę. Mnie też by wkurzyło brak części dań szczególnie tych flagowych.

Słowianka 2013-03-28  22:42

Formuła programu (a jest to zakupiona gotowa formatka) wymaga aby prowadzący był agresywny. Zobaczcie sobie pierwowzór z Gordonem Ramsay'em - tez klnie jak szewc, rzuca talerzami i jedzeniem, wyzywa.
Program jest zmontowany z o wiele dłuższego materiału, w którym jest czas na wyjaśnienia, opłacenie strat materialnych, nagranie wypowiedzi właścicieli lokalu itd.
Przed nagraniem programu podpisywana jest umowa, w której właściciel wyraża zgodę na takie zachowanie prowadzącego.

Wszystkie zmiany, które są wprowadzane to wynik pracy dekoratora wnętrz, zawodowego kucharza, speca od marketingu. Magda Gessler to tylko "twarz", prowadząca. Za nią stoi sztab fachowców i dziwię się, że właściciele, którzy proszą o pomoc, potem tę pomoc lekceważą.

gość 2013-03-28  22:38

No i po emisji wszystko jasne. Cel Justyny był jeden, wykorzystać marketingowo wizytę celebrytki i pod jej nazwiskiem sprzedawać ten sam chłam ...
Każdy sam może dokonać własnej oceny.

jakub 2013-03-28  22:36

Żal i tyle! Polacy są strasznie zawistni,widac to po komentarzach.To ze Tobie nie smakuje nie oznacza ze innej osobie tez ma nie smakowac,a sadzac po licznych wpisach pozytywnych sa osoby ktore chwala jedzenie tam no ale wszystkim nie dogodzi...

ludzie to czasami zjedzą nawiększy możliwy szajs za najmiejsze pieniądze. inteligenti ludzie mają swoje wymagania dania regionalne mają być pożądnie przyrządzane

marian 2013-03-28  22:34

Jak sie podaje hamburgera z wieprzowiny to co sie dziwic (...)

ona28l 2013-03-28  22:33

wcale sie nie dziwie, ze Magda sie wkurzyla! jak widac krolowaly fast foody....promujcie je dalej w calej Polsce...tylko po co wlascicielka sie zgaszala do programu skoro woli robic hamburgera z miesa wieprzowego haha smieszni sa nie poszlabym tam w zyciu do tego lokalu!

redakcja TZ 2013-03-27  20:04

Do bobek: Odpowiedź jest w tym tekście: http://www.tygodnikzamojski.pl/artykul/36659/gessler-w-hrubieszowie-bedzie-sie-dzialo.html i jeszcze w tym, który jest w tej chwili na pierwszej stronie: http://www.tygodnikzamojski.pl/artykul/36833/gessler-znad-huczwy-na-antenie-tvn.html

bobek 2013-03-27  17:54

to kiedy w koncu będzie ta rewolucja w tv?
to kiedy w koncu ta rewolucja w tv????????

Mieszkaniec 111 2013-03-26  16:35

Żal i tyle! Polacy są strasznie zawistni,widac to po komentarzach.To ze Tobie nie smakuje nie oznacza ze innej osobie tez ma nie smakowac,a sadzac po licznych wpisach pozytywnych sa osoby ktore chwala jedzenie tam no ale wszystkim nie dogodzi...

jakub 2013-03-24  22:43

się wcale nie dziwie że pani Magda Gesler się tak zdenerwowała napewno mieli w tej restauracji niezły burdel (niestety nadal mają) potrzebny był im zimny prysznic powinna jeszcze raz zrobić u nich taką demolkę to dopiero ich do pionu postawi klient to klient a oni muszą chodzić jak szwajcarskie zegarki

policjant 2013-02-18  08:13

195km !!!!!!!!!!!!! w terenie zabudowanym !!!!!! ta (...) wie co to prawo??? wyprzedzanie na podwójnej ciągłe? nic dziwnego że wywróciła stół 15 punktów i mandat! to i tak dla n iej za mało!

edek 2013-02-16  08:27

ch.noris w ojczystym wydaniu .

Tomasz Malina 2013-02-13  09:06

Restauracja rrestauracją ,smak smakiem.ale chamstwo i awanturnictwo jest chamstwem i awanturnictwem i powinno być napiętnowane.Niewiem jak Pani Gesler zachowała by się gdyby w jej restauracji konsument zachował by się tak jak ona w Hrubieszowie.Uważam że tego dnia powinna być poraz drugi ukarana tym razem za rozróbę w restauracji. Jeżeli poucza restauratow jak mają prowadzić swoje lokale to niech pokarze również jak ma się zachować konsument bo jeżeli konsumęci wezmą z niej przykład to biada.

kama 2013-02-12  17:12

fajnie że ich odwiedziła, hrubieszów nareszcie będzie sławny hehe

KOMENTARZYSTA 2013-02-12  17:11

wszystko będzie podkoloryzowane i najlepsze urywki wycięte, to wszystko okaże się w czwartkowym odcinku :P a do tego ten mandat w Mojsławicach... 500 zł to niedużo jak na celebrytę. Przyjechała do nich aby ich czegoś nauczyć a nie od razu wrzeszczeć ;/
PODZIWIAM WŁAŚCICIELI :) POZDRAWIAM HRUBEK ;)

W.D. 2013-02-11  15:31

Witam, pochodzę z Hru, mieszkam w Łodzi - u p. Gessler stołowałem się 2 razy - pierwszy i ostatni, rozwinę: obiad dla 5 osób za 360 zł, w tym: jadłem niejadalną golonkę (w nowej knajpie zawsze ja biorę dla porównania z innymi) żurek jak z butelki. Wliczony napiwek (obsługa miła) do rachunku. Pozostałym tez średnio smakowało.
Pani Magdo, proszę wracać do swoich restauracji i tam zrobić rewolucje. Co do Magistratu, to uważam, że to jedyny fajny Pub w mieście. Więcej zastrzeżeń mam zawsze do gości, nie wiadomo skąd padnie cios....

paulina kowalska 2013-02-10  05:05

Zdumiewa/czytaj oburza/poziom kultury,jaki zaszczepia tvn w narodzie.Trzeba mieć złą wole ,aby takich ludzi jak Magda Gessler i paru innych angażować do programów.Nie dziwmy się,że młodzież nasza kulturą nie grzeszy.Skąd miałaby brać dobry przykład dla siebie.

Gość 2013-02-09  12:56

Lokal fatalny, obsługa okropna, jedzenie zimne i długo trzeba czekać. Właścicielka nie ogarnia tematu jak tym zarządzać...

Gość 2013-02-09  12:21

Lokal fatalny, obsługa okropna, jedzenie zimne i długo trzeba czekać. Właścicielka nie ogarnia tematu jak tym zarządzać...

ja 2013-02-09  01:37

"Każdy otrzymuje to, na co zasługuje. Hrubieszowski kopciuszek chciał zabłysnąć i nie udało się. Wykształcona i bogata kobieta zawiodła się na prowincjuszach, którzy nie okazali nietuzinkowej kobiecie szacunku z pierwszych stron gazet i programów TV.
Jeżeli to prawda, że powodem jej złego humoru byli policjanci, to "pała" należy się wyłącznie tylko im. I to ich zasługa w dalszym przebiegu wydarzeń. Gość powinien być przyjęty z należnym mu szacunkiem. Ze strony policjantów to nie było fer. Ja osobiście też byłbym wściekły i to przez cały dzień. " Kochany gościu , jeżeli ktoś zapier... w terenie zabudowanym 190km/h to nawet gdyby była PAPIEŻEM to osobiście skręciłbym mu kark, a Ty piszesz,że jakaś Gessler przekroczyła? :) Weż rozpęd i pier... głową w ścianę... A kto to jest ta Gessler :)

smakosz 2013-02-08  20:15

Pozdrawiam Hrubieszów i właścicielkę za odwagę. Powodzenia zw prowadzeniu restauracji. Nie jest to prosta sztuka, ale widać, że Wam zależy.

a. 2013-02-08  17:57

nigdy nie byłam w Hrubieszowie w Magistacie, ale ostatnio w jednej z lepszych pizzerii w Zamościu na pizzę czekałam ponad godzinę :)

ham i prostak 2013-02-08  17:13

niech założy obcisłe gacie to sie naród pośmieje

MAX 2013-02-08  16:41

Poprawię się - zapiekanka jako gwiazda występuje aż 7 razy. Ale tak poważnie to jeśli produkty będą świeże a kucharz nie będzie ledwo po garkotłukach to na pewno jedzenie tam może być przyzwoite albo dobre. Nie przejmujcie się Gesslerką, zawaliła tym zachowaniem ale też ją rozumiem ze ma babka psychola potarganego jak widzimy co w tych różnych knajpach się wyprawia. Trzymajcie się, Pozdrawiam Hrubieszów.

MAX 2013-02-08  16:34

Zupełnie nie znam lokalu, ale tak przejrzałem galerię na stronie i rozbawiło mnie to potrójne zdjęcie zapiekanki na stole :))) Wow - jest boska !

N2 2013-02-08  12:04

Ignasik o czym ty mówisz? Człowieku ile płaci sie za lokal i ile płaci się kucharzom w Warszawie. Porównanie jest śmieszne. Jak się kupuje produkty z najniższej półki i zatrudnia ludzi z ulicy a nie wykształconych kucharzy i płaci grosze to czego można oczekiwać of klientów. Braw i pochwał? To jest szara rzeczywistość. Reklamę dostali a teraz pośmiejmy się w czasie emisji odcinka w tv:)

Ignasik 2013-02-08  08:37

Chciałam pogratulować właścicielce Magistratu odwagi, nikt inny z Hrubieszowa nie odważył się zgłosić do takiego programu. Jeśli chodzi o personel to nie rozumiem narzekania bo według mnie obsługa jest OK. Odwiedziłam ten lokal kilka razy, pierwszy raz jakieś półtora roku temu i rzeczywiście jedzenie było takie sobie. Na wakacjach zostałam mile zaskoczona ponieważ poszłam tam na obiad i poczułam duża różnice. Jedzenie było znacznie lepsze, miało konkretny smak. Zapytałam kelnerki czy wprowadzili jakieś zmiany i okazało się że jest inny właściciel. Polecam obiady oraz pizze smaczne. Co prawda pizza to nie jest typowa włoska pizza bo takiej nigdzie w Hrubieszowie nie zjemy ale w porównaniu z innymi jest smaczna
Mam duże rozeznanie jeśli chodzi o restauracje ponieważ często odwiedzam krakowskie i warszawskie restauracje. Byłam tez kilka razy w restauracjach Pani Gessler Marcello w Krakowie, Fukier, AleGloria w Warszawie. Jedyne co mnie zachwyciło to wystrój wnętrza, po za tym jedzenie normalne, ceny wysokie porcje takie sobie oraz wymyślne nazwy potraw. Pisząc normalne nie ma na myśli że podają tam takie same potrawy jak w Magistracie oczywiście są to bardziej wymyślne potrawy z różnych stron świata.
Jednak porównując je do podobnych restauracji wypadają średnio tak naprawdę urzeka nas wnętrze. Niewątpliwie Pani Magda zna się na gotowaniu ale w jej restauracjach gotują kucharze a nie ona. Przypomnę co powiedział Michel Moran u Kuby Wojewódzkiego zapytany czy Magda Gessler wygrałaby MasterChef odpowiedział że nie.
Biznes Pani Magdy zaczął dobrze się rozkręcać ja zaczęła bywać w mediach, zapraszanie celebrytów do swoich restauracji .Co w efekcie zaowocowało prowadzeniem programu Kuchenne Rewolucje. Program ten jest emitowany w dobrym czasie antenowym wiec musi przyciągnąć przed telewizory mnóstwo widzów. Jak widomo wszytko co zwyczajne, szybko się nudzi więc jej zadaniem jest zrobić tak program aby ciągle był na szczycie w rankingach oglądalności. Musi być kontrowersja bo inaczej nie byłoby widza!!!
Szkoda tylko że padło akurat na Magistrat bo widać ze nowa właścicielka bardzo się stara aby lokal był przyjemniejszy. Jeśli chodzi o czekanie na potrawy to uwierzcie mi że aby zjeść świeże a nie ciągle odgrzewane potrawy trzeba poczekać. Wszystkim którzy kiedyś zrazili się do lego lokalu polecam ponowne odwiedzenie aby przekonać się że jest smacznie.
Dodam jeszcze ze w całym Hrubieszowie nie ma restauracji na poziomie lokali Pani Magdy. A dlaczego? Dlatego że odwiedzałaby je tylko mała garstka ludzi, ze względu na ceny!! A chyba chodzi o to żeby było dużo klientów, bo inaczej biznes jest nierentowny. Polecam odwiedzenie kilku innych lokali w Hrubieszowie, po tym na pewno przyznacie ze w Magistracie jest SMACZNIE.
Wow ale się rozpisałam :) Wkurza mnie jak ludzie piszą głupoty!!!

jimi 2013-02-08  08:22

@Edward co ty porównujesz jedzenie w normalnej restauracji do jadłodajni. Idź do baru mlecznego bedzie i taniej i wiecej. To jak z winami. Możesz kupić litr za 20 złotych i za 60 i wielokrotność tego....Magistrat umieściłbym na poziomie bar mleczny plus. Plus za wystrój:)

zażenowany Johan 2013-02-07  22:17

SIedzi pchła na koniu i woła jedziemy

Pchła- to Hrubieszów i jej mieszkańcy (czyt.plebs )
Koń- to wielce szanowana P. Gessler

gość 2013-02-07  22:01

Każdy otrzymuje to, na co zasługuje. Hrubieszowski kopciuszek chciał zabłysnąć i nie udało się. Wykształcona i bogata kobieta zawiodła się na prowincjuszach, którzy nie okazali nietuzinkowej kobiecie szacunku z pierwszych stron gazet i programów TV.
Jeżeli to prawda, że powodem jej złego humoru byli policjanci, to "pała" należy się wyłącznie tylko im. I to ich zasługa w dalszym przebiegu wydarzeń. Gość powinien być przyjęty z należnym mu szacunkiem. Ze strony policjantów to nie było fer. Ja osobiście też byłbym wściekły i to przez cały dzień.

marcin D 2013-02-07  21:18

jeżeli ktoś myśli ze w takim hrubieszowie chce tworzyć lokal na poziomie Gesler to się chyba dobrze naćpał.Żeby dobrze zjeść trzeba dać dobrych składników a to wszystko kosztuje i to nie mało a gdzie jeszcze zarobek. w hrubieszowie to się na piwo do lokalu chodzi a nie na dobry obiadek. Całe to zamieszanie to tylko dobra reklama dla właścicielki i to za darmochę.

marcin D 2013-02-07  21:09

jeżeli ktoś myśli ze w takim hrubieszowie chce tworzyć lokal na poziomie Gesler to się chyba dobrze naćpał albo w głowę przypierdzielił. Żeby dobrze zjeść trzeba dać dobrych składników a to wszystko kosztuje i to nie mało a gdzie jeszcze zarobek. w hrubieszowie to się na piwo do lokalu chodzi a nie na dobry obiadek. Całe to zamieszanie to tylko dobra reklama dla właścicielki i to za darmochę. I tak dalej będzie syf tylko nakryty pięknym obrusem.

Edward 2013-02-07  21:04

Bywałem w resteuracjach p.Gessler-kategorie luksusu nie te co w Hrubieszowie lecz mogę stwierdzic ,że porcje są luksusowo mikre za ceny wysokie.Resteuracje w Hrubieszowie to nie ten standard ale przynajmniej można tam spożyć solidne porcje za przyzwoitą cenę.Dla mnie SZOK by rzekomą celebrytkę cechowała tak rynsztokowa kultura ale to nic dziwnego-pieniądz ustawia nawet ignoranta na świeczniku.Ta gwiazda celebrytek nie dorasta do pięt wielu znakomitym znawcom kuchni o wysokiej kulturze osobistej.Hrubieszanie nie przejmujcie się tego typu celebrytkami bo macie za klientów normalnych ludzi lubiących zjeść dobrze,dużo i względnie za rozsądne pieniądze.Wszelkie negatywne uwagi należy przeanalizować i bardziej dbać o swój regionalny wizerunek.Hrubieszów posiada duszę,jest piękny,piękniejszy od wszystkich zimnych luksusowych restauracji celebrytki.PS.za rozbite talerze itp celebrytka winna zapłacić.Dziwię si,e tylko że TELEWIZJA promuje tego typu celebryckie zachowania.

Karolina 2013-02-07  15:48

ja osobiście uważam, że w lokalu jest ok. jedzenie dobre (naleśniki ze szpinakiem - pycha). po zmianach wizualnych wygląda o niebo lepiej. a osobom tu piszącym, proponuję pozbycie się tej zawiści i odrobinę chilloutu. miłego dnia.

rudaa 2013-02-07  14:33

fakt ze 15pkt i 500zl mandatu moze wqrzyc ale nie powinna sie wyzywac na ludziach zwlaszcza przy dzieciach.udowodnila jaka jest prostaczka, szkoda ze tvn przerobi tak ten material ze Gwiazdka bedzie blyszczec a ludzie z Hr beda tymi zlymi:(......

aga 2013-02-07  12:53

Magistrat niech popracuje solidnie a nie szuka reklamy. Potrzeba kucharzy.obslugi i chęci pracy dla ludzi a będzie i klient i kasa.

Sanepid 2013-02-07  09:32

zazdrość i tchorzostwo mamy we krwi.
a może tak samemu wziąść sie do roboty?
szukacie 5 gwiazdek,a nie doceniacie,ze ludzie cos chca robic? ze szukaja pomocy? ze sami pracuja? ze daja szanse zarabiania innym?

iga 2013-02-07  09:29

drogi kliencie żeby używać prawdziwej szynki czy salami cenna pizzy musiałaby być wyższa ale przecież wtedy za drogo! najlepiej dać za free? wtedy nikt nie będzie narzekał że jedzenie nie dobre?

Hrubieszowianka 2013-02-07  09:20

do Chełmianina: drogi kolego krainę buraków to ty masz u siebie na wsi, rozj****ne drogi, brudne osiedla,dworzec PKShahahaha, dziury macie nie tylko w mózgach!

klient 2013-02-07  08:46

Smieszny lokal. Mysleli, ze dostana darmowa reklame a jakosc i serwis zostanie na starym poziomie tylko kasa zacznie wieksza plynac. Okazalo sie, ze life is brutal...Zacznijcie najpierw od siebie w tym lokalu. Zatrudnijcie prawdziwego kucharza a nie domowych amatorow. Trzeba zainwestowac najpierw a nie liczyc kase. Ludzie sa madrzy jak zobacza, ze jedzenie jest dobrej jakosci, obsluga na poziomie to docenia to a obecnie jest piwo, skrzydelka i pseudopizza ze skladnikow z najnizszej polki w markecie. Czy nie mozna uzywac salami i szynki z miesa zamiast tych mielonkopodobnych produktow?

civil 2013-02-07  01:59

Nie podchodźcie do owych wydarzeń tak ambicjonalnie: typu "co ludzie pomyślą o Hrubieszowie". Mnie ten program mało obchodzi a opinie p.Gessler tymbardziej. Telewidzowie sobie obejrzą i zapomną najwyżej będą zażenowani żałosnym zachowaniem p. Magdy, które świadczy o jej problemach z kontrolowanie emocji, hihi. A może to otrzymanie mandatu ją tak wkurzyło.xd

Archibald 2013-02-06  23:20

Typowe dla TVN-owskich gogusiów: dużo hałasu wokół swojej, jakże żałosnej osoby. Zachowanie poniżej krytyki! Niestety, robi to, bo czuje się pewnie!

obiektywny 2013-02-06  22:21

jeżeli komuś nie smakuje to tam nie jada i tyle,ale my lubimy szpilę wsadzić i często nie dlatego ,ze jest żle ,ale z czystej zazdrości .....
Właścicielka chciała wykorzystać szansę,bo program z założenia ma pomagać,niestety P.G. chyba o tym zapomniała i jeżeli tak się zachowała to nic jej nie tłumaczy a z pewnością nie wypity alkohol.......
I wiecie co tak sobie myślę,że w naszym kochanym Hrubieszowie mogłoby się dziać dużo dobrego,ale my tacy zawistni jesteśmy.....

Chełmianin :D 2013-02-06  22:16

czego można było się innego spodziewać, w końcu to Hrubieszów :D :P kraina buraków :P

czasem 2013-02-06  22:16

Poprzednie kelnerki w tym lokalu (poprzednim) uprzejme nie były. Nowych nie znam. Zamawiałam jedzenie z dostawą. Zamówione danie było pyszne i zostało dowiezione bardzo szybko.
Na miejscu gości zwróciłabym uwagę paniusi M.

smakosz 2013-02-06  20:57

Właścicielka nie musi znać się na jedzeniu ponieważ pilnuje również swoich salonów z telefonami

tomek3 2013-02-06  20:56

A ja wspólnie ze znajomymi zamówiłem 4 dni po pierwszej rewolucji trzy rodzaje pierogów i ku mojemu zdziwieniu dostałem czwarte gratis po degustacji wszystkich rodzajów pierogów okazało się,że pierogi z podrobami są kwaśne i śmierdzące pozostałe były do zjedzenia,ale zachwytu nie było moja żona robi o wiele lepsze. Odniosłem wrażenie,że ten gratis to rekompensata za te śmierdzące pierogi z podrobami to był nasz pierwsze i ostatnie zamówienie w tej restauracji.

Hrubieszowianin na emgracji 2013-02-06  20:34

Ludzie co wy p*****e za przeproszeniem. Raptem sami restauratorzy się znaleźli popatrz popatrz. Tylko ciekawe dlaczego odkąd pamiętam to wszystkie lokale gastronomiczne w Hrubieszowie świecą pustkami. Bo z domu się nie chce wyjść tylko na dowozy liczycie. Zamiast siedzieć w domach wyjdźcie wieczorem na miasto idźcie do knajpy na kolacje zjedzcie coś wypijcie spędźcie inaczej czas zamiast siedzieć przed tv. Nie ma dokąd iść? nie pasuje to co jest? a jak ma być inaczej, gdybyście chodzili zostawiali pieniądze i uwagi to właściciele by się dostosowali. Zamiast tego jest gadanie tam nie pójdę bo to a tam nie pójdę bo tamto. Zamiast wiecznie narzekać niech każdy z was zrobi coś żeby było inaczej. Zawsze gdy przyjadę do Hrubieszowa i wyjdę do jakiegoś lokalu to jest pusto, w niektórych miejscach przewinie się kilka osób. Inaczej jest przy okazji świąt czy dłuższych weekendów czy innych okazji. Ludzie dla kogo tu miałoby być coś ekstra? skoro siedzicie po domach ewentualnie co niektórzy się do Zamościa przejadą.

Magik 2013-02-06  20:18

Dawno nie bylam w tym Hrubieszowie ktos mi powie co to za knajpa?

karo lcia 2013-02-06  20:13

Jedzenie może i dobre ale czas oczekiwania na to masakra jednym słowem czekając na jedno danie słyszysz pol godziny za pol godziny pytasz o to znów słyszysz pol godziny i tak przeradza się to w dwie godziny to jest nienormalne i byłam tam po rewolucji Pani Magdy Gessler i żadnych zmian to tam nie ma i więcej ani ja ani moi znajomi się tam nie wybierzemy ;/ jednym słowem beznadziejnie tam jest taka prawda

Ewa Kowal 2013-02-06  20:09

ale sie magistrat rozpisał , jeszcze nigdy w żadnym temacie nie było tyle komantarzy , ale im juz nic nie pomoże , Magda ich pograżyła na amen

MG 2013-02-06  19:46

Dziwię się że nikt jej nie opieprzył za to że przeklinała przy dzieciach, a dwa to dlaczego ktoś powiedział że jak jej smakuje to musi wszystkim smakować.

OBSERWATOR 2013-02-06  19:36

DLA MNIE PANI MAGDA GESSLER SWOIM ZACHOWANIEM, KULTURĄ I WIEDZĄ W MATERII PICHCENIA TO ZAWSZE REPREZENTOWAŁA BARY MLECZNE Z CAŁYM SZACUNKIEM DLA TYCH LOKALI . W TYM CAŁYM AMBARASIE TO NASI POLICJANCI Z DROGÓWKI WYPADLI ZUPEŁNIE JAK GESSLER W MAGISTRACIE . FUNKCJONARIUSZE NIEOZNAKOWANEGO RADIOWOZU POTRAKTOWALI KIEROWCE MANDATEM 500 ZŁ I 15 PUNKCIKÓW ,A POWINNI ZATRZYMAĆ UPRAWNIENIA I SKIEROWAĆ WNIOSEK DO SĄDU O UKARANIE ,ALBO UKARAĆ MANDATEM 1 TYŚ .TERAZ NASUWA SIĘ PYTANIE CZEMU ULGOWO ZOSTAŁA POTRAKTOWANA PANI GESSLER , BO JAK NASI SUPER FUNKCJONARIUSZE ZE SREBRNEGO SUPER AUTA PRZYCZAJĄ ZA KRZAKÓW '' PANA KOWALSKIEGO'' Z HRUBIESZOWA ,TO MU TAKĄ REWOLUCJĘ KUCHENNĄ W PARAGRAFACH ZASTOSUJĄ BEZ TARYF ULGOWYCH .PRZED PANIĄ GESSLER TO NAWET PSY PODKULAJĄ OGONY .

Karolina 2013-02-06  19:00

Magda Gessler nie umie sie zachować przy ludziach ta praca w kuchennych rewulucjach to nie dla niej !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

krzysztof 2013-02-06  18:40

Ludzie , ale to nie jest żadna restauracja, tam nawet nie ma nakryc na stołach, gołe drewno, użył bym raczej słowa bar. lub pub

ona` 2013-02-06  18:27

a teraz po tych wszystkich sytuacjach jaka bezie oglądalność w tv, może włąsnie o to chodziło??? a jedzenie? mi smakuję, ale każdy ma inny smak i nie da się wszystkim dogodzić.

emka 2013-02-06  17:47

jedzenie w magistracie jest denne, jak sie nie umie gotować to sie nie bierze za to...

Antananarywa 2013-02-06  17:46

Ja myślę, że jeżeli lokal jest kiepsko prowadzony, serwuje kiepskie potrawy, to innych określeń używać się nie da :) Ale fakt faktem, grubiańskie zachowanie nie przystoi, zwłaszcza przy osobach trzecich.

ona` 2013-02-06  17:27

a teraz po tych wszystkich sytuacjach jaka bezie oglądalność w tv, może włąsnie o to chodziło??? a jedzenie? mi smakuję, ale każdy ma inny smak i nie da się wszystkim dogodzić.

patrycjusz 2013-02-06  17:15

wszystko wszystkim ale jaki obciach będzie jak będzie emisja w tv, co pomyślą sobie polacy o hrubieszowie? nam hrubieszowianom też bedzie łyso nie wiadomo bedzie gdzie schować oczy. straszna siara (...)

zyczliwy 2013-02-06  17:08

pani magda szuka reklamy i sensacii

gosc na zlosc 2013-02-06  16:56

dobra dobra kiedy bedzie to mozna zobaczyc w tv:D

:) 2013-02-06  16:36

Madzia upuściła stół :(

joanna m-g 2013-02-06  16:10

suma sumarum nie pomyliła się w ocenie Gesslerowa , skoro większość osób żali się na jakość usług Magistratu ale reklama naszej ściany wschodniej mogłaby być lepsza . A to pech i nie ma co się dziwić, że nazywają nas buraki lub słoiki pierwsza reklama BIEDRONKI dała nam to do zrozumienia a następna Pani Magda

wąsaty 2013-02-06  15:56

Świetnie sobie radzi? (...)Większość znajomych (i ja) nie pójdziemy tam nigdy więcej. Czas oczekiwania, smak, jakość, obsługa, ... wszystko pozostawia wiele do życzenia. Przypuszczam, że wizyta pani G. tylko im zaszkodziła zamiast wypromować.

szajzel 2013-02-06  15:51

podobno gwiazdy z disco stara tam się stołujo jago jang a ludzie to wogóle się nie znajo

Krasnoludek 2013-02-06  15:31

Po takich przygodach chyba wogle tego nie bedzie w TV chyba a moze dadza jako odcinek specjalny z tym przewroconym stolem :P

Sejm 2013-02-06  15:05

Pani Magdo: Zjedz Snikersa , bo jak jesteś głodna to zaczynasz strasznie gwiazdorzyć.

Ela 2013-02-06  14:52

Jak zlikwidowała te z... zapiekanki to się wk..

gmol 2013-02-06  14:41

Zaraz właścicielka i jej znajomi będą się wybielać jaka to dobra restauracja. To jest bar a nie restauracja. Dlatego na takim poziomie jak ktoś powie, że dostał ciepłe i dużo to jest w zachwytach. Ktoś pisze, że był u Gessler w restautacji i bez rewelacji. Człowieku jak ty porównujesz ten lokal z lokalem Gessler to masz dużą fantazję. To jak porównywać wino marki wino i przyzwoitego toscana. Miejcie umiar. W Magistracie normalnej pizzy nie potrafią zrobić a wystarczy aby tłuszczy dali dużo i ciepłe i będzie super. Piwo gratis i będą chwalić wszędzie po wsiach.

Lysy 2013-02-06  14:33

Zgadzam się z Sarą, jadłem tam kilka razy i dla mnie jedzenie jest smaczne

KLIMEK 2013-02-06  14:32

Jak zakazy to postawić tam gdzie ich nie ma a nie pod drzwi same wjeżdżać.

gIG 2013-02-06  14:30

oDDAJ FARTUCHA

hrubieszowiak 2013-02-06  14:25

nie lubię tej kuchennej rewolucjonistki

ag 2013-02-06  14:17

jedzenie jest pyszne, tylko czasem długo trzeba czekać. ja myślę ze trzeba dać szansę zespołowi na poprawę organizacji. ten program jest programem rozrywkowym i celebrytka sie lansuje po prostu, musi robić show, szkoda że kosztem właścicieli którzy zgłosili sie do progr w dobrej wierze

Sławek 2013-02-06  14:11

Ja jadam często w tej restauracji co prawda na wynos z dostawą i nigdy się nie zawiodłem jedzenie bardzo smaczne, dużo i tanio zawsze ciepłe i ta pozytywnie zakręcona Pani co dostacza czasami jedzonko to jak "wiśienka na torcie" ps. polecam zapiekanki,

bywalec 2013-02-06  14:10

Zachowanie tej Pani,jeżeli nie miało w zamiarze prowokować,uważam za żałosne!Uważa się za wielką restauratorkę,a w moim odczuciu jest pajacykiem na sznurku pociąganym przez producenta przypraw!Zastanawiam się tylko dlaczego obsługa lokalu lub ktoś z tam obecnych nie wezwał policji i nie ukarano tej kobiety za jej zachowanie?Jeżeli ta
Pani zamierzała prowokować to proponuje jej lekcje u Dody,bo bluzgi i rzucanie stolikami to żenada!

Iza 2013-02-06  13:52

W Magistracie nie jadlam, u Gessler kilkaktortnie i moge powiedziec, ze nic rewelacyjnego. Ale tu juz nie chodzi o kuchnie lecz u kulture osobista.... maniery Pani Gessler pozostawiaja wiele do zyczenia...

gość 2013-02-06  13:48

ja uważam że jedzenie w Magistracie jest dobre (...)

"wyjezdna" 2013-02-06  13:45

dla mnie na pewno sama wizyta pani Magdy jest najlepszą reklamą lokalu. jak tylko będę w Hrubieszowie, to wybiorę się na pierogi do Magistratu... porównam smak i ceny z restauracją Pani Gessler w Warszawie;)

Dzidek 2013-02-06  13:41

jednym się podoba, innym nie, mają do tego prawo.Wszystkim się nie dogodzi. Ale Pani M. po raz kolejny potwierdziła jaka jest na prawdę i jak to wszystko "pięknie " wygląda w telwizji.... a życie weryfikuje....

mr.T 2013-02-06  13:35

Ten kto ogląda jej program wie jak ona moze się zachowywać. Właściciele też wiedzieli kiedy zapraszali ją do siebie. Osoba, która była w trakcie kręcenia programu mówiła później, że jedzenie było pszyszne. Dosłownie kilka dni później zamówiła ze znajomymi to samo i w ogóle nie smakowało tak dobrze jak wtedy. Niedoprawione itd. Po prostu nie chcieli tego jeść. Bluzgi są brzydkie, prymitywne to prawda. Ale właściciele chcieli chyba jedynie mieć reklame lokalu. Niech się później przynajmniej starają stosować do wskazówek Gessler.

Klient 2013-02-06  13:31

Ja ostatnim razem byłem z żoną w ciązy i czekałem na pizzze którą lubię 40 minut zwracajac uwagę kelnerce a ona za raz będzie niech zmienią kelnerów masakra

Lola 2013-02-06  13:26

Jeden wielki syf w tym lokalu, obsługa jest niemiła i nie wykwalifikowana... Ogólnie porażka przed i po rewolucjach

klient 2013-02-06  13:24

Jedzenie tam jest okropne, nie wiem kto tam gotuje ale powinien się najpierw tego nauczyć, pizzy chyba gorszej niż tam to nie ma w Hrubieszowie.

Zawiedziona 2013-02-06  13:12

Byłam w tej restauracji 3 razy po rewolucji - za każdym razem "dawałam jej szanse", ale ileż można. Zupę dostałam po 30 minutach z krzykiem, że Pani Gessler uczyła ich, że w dobrej restauracji czeka się na posiłek pół godziny. Drugie danie dostałam po ponad godzinie - pierogi, pizzę po 1 godzinie i 20 minutach - zimną. Znowu z krzykiem kelnerki, że oni mają STRASZNIE DUŻO zamówień a na sali oprócz mnie i było cztery osoby. Żeby zamówić obiad też musiałam podejść do kelnerki i czekać na nią, bo ONA NIE MA CZASU!. Fakt pierogi ruskie i naleśniki według przepisu Pani Magdy były bardzo dobre. Ale pizza pozostawiała wiele do życzenia. A i żeby zjeść te pierogi i naleśniki to dopiero udało mi się za trzecim razem, kiedy tam byłam, bo oni są po świętach albo 10 innych wymówek. Zapiekanki według Gessler dopiero serwujemy po 17:00 - to też usłyszałam. Szczerze moja mama jak już się ze mną tam wybrała, to po kilkunastu minutach miała ochotę też wykrzyczeć im brak profesjonalizmu i rzucić talerzem - w sumie nie miała by czym, bo do pizzy talerzy nie dają, a przy stoliku 3 osoby. Szkoda tej rewolucji, bo kilka potraw mają naprawdę dobrych. Ale przy takiej obsłudze i baaaardzo niemiłej Pani właściciel, która wydarła się na mnie, że ona ma DOBRĄ restaurację, więc muszę czekać (zapytałam się kiedy dostanę pierogi a od zamówienia minęła już prawie godzina) na pewno restauracja nie będzie miała świetlanej przyszłości. A szkoda. I nie będę tu krytykować Pani Gessler, bo nie dziwię się jej. Włożyła w to kawał dobrej roboty, chciała dobrze, a ktoś to wszystko po prostu olał. Na jej miejscu chyba sama bym tak postąpiła.

mieszkanka Hrubieszowa 2013-02-06  13:04

Moim zdaniem jedzenia mają smaczne tylko brak organizacji zespołu.Ciekawe czy teraz po tym wszystkim nasi hrubieszowscy 'celebryci' dalej beda zachwalac restauracje jak byla Madzia i ucztowali sobie na dole w Magistracie.Ludzie jak wam jedzenie nie smakuje to po prostu tam nie idzcie ,a nie na pokaz wchodzicie do restauracji z 'telewizji' POzdrawiam ! Kocham Hrubieszów!

Marek 2013-02-06  12:53

jadam tam pikantne kawałki kurczak,sa super, a ze czasami czekam?
ludzie!! tylko tam maja tłum!!!
a karta menu zmienili, ktos slepy tego nie widział?!
bo moze tam nie chodzi:):)

Tomek 2013-02-06  12:51

program jest słaby, tak samo jak celebrytka. Jak słoma z butów wieśniakowi wyłazi to aż tak nie boli, ale jak wielkiej pani z miasta, to już inna sprawa...

mieszkanka Hrubieszowa 2013-02-06  12:50

Moim zdaniem jedzenia mają smaczne tylko brak organizacji zespołu.Ciekawe czy teraz po tym wszystkim nasi hrubieszowscy 'celebryci' dalej beda zachwalac restauracje jak byla Madzia i ucztowali sobie na dole w Magistracie.Ludzie jak wam jedzenie nie smakuje to po prostu tam nie idzcie ,a nie na pokaz wchodzicie do restauracji z 'telewizji' POzdrawiam ! Kocham Hrubieszów!

Mieczysław 2013-02-06  12:39

Mi tez smakuje ich jedzenie a ona w tych restauracjach chyba za duzo ..... i smak stracila

rudaa 2013-02-06  12:15

HEHE jak maja sie nauczyc parkowac jak tam z kazdej strony zakazy ?:D:D

Miki 2013-02-06  12:06

Nawet to, że brakuje ludziom umiejętności nie tłumaczy takiego chamstwa i prostactwa. Mogła przecież usiąść i wyjaśnić co jest nie tak. Ale nieeeee, bo trzeba zrobić szoł, pokazać kto tu rządzi i pomiziać swoje małe biedne posiniaczone ego. Wstyd!

jan 2013-02-06  12:02

ja pewnego dnia dzwoniąc do nich i chcąc zamówić pierogi usłyszałem że ,, pierogów juz nie mają bo farsz im sie skończył '' - żenada :)

Yaro 2013-02-06  11:45

nie do Magdy te pretensje , trzeba karmic uczciwie , ogladam jej programy i jak jewst wszystko ok , tzn restauratorzy sa uczciwi wobec klientów , wszystko jest z usmsiechem a jeżeli chce sie zbic kapitał na Magdzie , że była , to tak to sie kończy

jkl 2013-02-06  11:45

Nic dziwnego. "Kelnerka do jej stolika przychodziła kilkakrotnie" - szał - normalnie nikt nie pofatyguje się do klienta. Na jedzenie trzeba czekać zdecydowanie za długo. Żeby jeszcze było warto. Osobiście uważam, że otrzymali to, na co zapracowali. Jaki lokal taka reakcja Madzi.

BB 2013-02-06  11:39

z jedzeniem to prawda, jest niesmaczne, raz tylko zamówiłam sałatkę grecką i jak otrzymałam ją z kapustą pekińską to postanowiłam już więcej tam nie jeść....

lu2 2013-02-06  11:17

to nie jest restauracja-to koszmarek bez szatni-rodemz PRL

marek 2013-02-06  11:07

To prawda jedzenie maja do niczego kiedyś na zupę czekałem 30min i oczywiście zimna dostałem ogólnie dziadowski lokal

Arek 2013-02-06  11:03

jedzenie pyszne...hahaha typowe żarcie na prowincji... dobrze im zrobiłą. Tam zaraz po rewolujach nie było śladu po nowym menu. Dalej to samo. Babka się wkurzyła. Proste. Tam takie bluzgi latają a Gesslerowej się czepiają. Myśleli, że im tv zrobi reklamę a tu wyjdzie jaki to badziew serwują. Najlepiej dalej serować ala pizzę z seropodobnego i salamipodobnego produktu. Większość to rzeczy przygotowywane poza lokalem i serwowanego. Bo tego przybytku restauracją nazwać nie można. BARDZO DOBRZE, że pokazała im kuku Gessler.

emes 2013-02-06  10:59

jedzenie jest cienkie w house jest o wiele smaczniej

Stenn 2013-02-06  10:57

Powiem tak - błąd Justyny że nie wezwała policji może utarła by nosa ... pseudo kreatorce smaku ... jak się zarabia obrażając innych i kpiąc ignorując i poniżając miliony to jest jak jest ode mnie bez interwnencji Policji w tej sytuacji by nie wyjechała ... butna baba

agata 2013-02-06  10:56

wlasciciele magistratu sami sie do tego programu zapisali, bo chcieli sie czegos nauczyc , ona im pokazała a oni nadal swoje, rozpie*** totalny, ja tez bym na jej miejscu sie wkurzyła przyjechała do takiej dziury jak Hrubieszów na darmo nic nie wywnioskowali z jej nauk, a to ze przegiela to prawda, jest zbyt nerwowa i za to trzeba ja ganić bo nikomu nie przystoi takie zachowanie

qwerty 2013-02-06  10:46

a kiedy będzie odcinek w tv?

Pieszy 2013-02-06  10:34

A ca co mandat? Może by się nauczyli stawiać samochody pod tą "restauracja" bo się nie da przejść.

Paulina 2013-02-06  10:22

Nigdy nie można zamówić pierogów z mięsem,jak zamówiłam mix pierogów to zamiast 7 rodzajów dostałam 2 ;/

ewa 2013-02-06  10:18

wcale mnie nie dziwi jej zachowanie, nigdy inaczej nie postrzegałam tej kobiety,

Gość restauracji... 2013-02-06  09:25

To, że gotować nie potrafią to prawda. Zamawiając 3 porcje na wynos otrzymalismy zimny posiłek, 3 noże plastikowe , 2 widelce plastikowe + jedna serwetka :) na trzy osoby.... GRATULACJE ! Ogólny haos, właściciele nie mają pojęcia o prawidłowym prowadzeniu tego interesu.

sara 2013-02-06  09:05

niech sobie rzuca stołami i mówi co chce ja uważam, ze restauracja w hrubieszowie swietnie sobie radzi i jedzenie jest pyszne . PS. Nie mam zadnych ukrytych intencji ani nie chce robic reklamy zwyczajnie piszę jak jest.

brodaty 2013-02-05  21:42

przecie wiadomo, że kobita jest napuszona i prymitywna

Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Dowiedz się więcej
Rozumiem